12.5.21 - לתת בשעת חירום

ארגון לתת פותח מוקד טלפוני עבור אוכלוסיות שזקוקות לסיוע במזון או בצרכים חיוניים אחרים עקב נגישות נמוכה למזון בשל ישיבה ממושכת במקלטים. כמו כן, כארגון גג אנו ממפים צרכים מול עמותות הסיוע השותפות ויוצרים קשר עם ניצולי השואה בתוכנית סיוע לחיים.

מוקד טלפוני בשעת חירום
התפקיד העיקרי של ארגון לתת בחירום הוא להמשיך לסייע לאוכלוסיות שנתמכות על ידו באופן שוטף וביתר שאת לאור האפשרות להתגברות הצורך עקב שהות ממושכת במקלטים או חוסר יכולת להצטייד במזון, וכן לאוכלוסיות במצוקה באשר הן, אשר עשויות להזדקק לסיוע במזון ובצרכים פיסיים חיוניים נוספים. 

ארגון לתת פתח מוקד טלפוני במספר 6833* עבור אוכלוסיות שזקוקות לסיוע במזון או בצרכים חיוניים אחרים עקב נגישות נמוכה למזון בשל ישיבה ממושכת במקלטים. כמו כן, כארגון גג אנו ממפים צרכים מול עמותות הסיוע השותפות ויוצרים קשר עם ניצולי השואה בתוכנית סיוע לחיים על מנת לבדוק את מצבם.

התנדבות בשעות חירום
עקב המצב הביטחוני אנו נערכים לסיוע בחירום במטרה להמשיך לתמוך באוכלוסיות שנתמכות על ידנו לאור האפשרות לשהייה ממושכת במקלטים וחוסר יכולת להצטייד במזון. ארגון לתת מזמין אתכם לסייע ולהירשם כמתנדבים בשעת חירום: https://www.latet.org.il/volunteering/

לבנו עם הפצועים ומשפחות ההרוגים.
תודה על שיתוף הפעולה ושנדע ימים רגועים יותר.
 

כתבות נוספות

מתנדב החודש - אבי גולדשטיין

התחיל את התנדבותו בפברואר 2016 הדבר שאבי הכי משקיע בו בהתנדבות זה אכפתיות, חיבה, דאגה, מסירות, אחריות והשקעה בקשר עם ניצול השואה אותו הוא מלווה.

קרא עוד
כנס מתנדבים 2019

הצצה קטנה לכנס המתנדבים והשותפים של ארגון לת, מוזמנים להיכנס ולתייג את עצמכם, תודה על אירוע בלתי נשכח!

קרא עוד
אמריקאים זורקים מזון בשווי של 165$ בכל שנה.

מדובר ב כ - 20 פאונד לאדם כל חודש.

קרא עוד
מציירים חג

תודה למאות המשתתפים שציירו על גבי צלחות במסגרת פרויקט ‫#‏מציירים‬ חג, ובייחוד לרשת ביתילי תרמה עבור כל הציורים שלכם ארוחות חג למשפחות נזקקות! שנה טובה

מתנדבת החודש

גאים להציג את מתנדבת החודש שלנו>> שגית קמחי!

קרא עוד
מבצע איסוף המזון יוצא לדרך

בין התאריכים 21.3-30.3 מבצע איסוף מזון יוצא לדרך! רוצים להתנדב? היכנסו לפרטים >>>

קרא עוד
משדר לתת באהבה ראש השנה 2021

ערב מרגש שכולו מוזיקה ונתינה

קרא עוד
מבצע איסוף מזון לקראת ראש השנה בשופרסל

מזמינים אתכם לקחת חלק במבצע איסוף המזון לקראת ראש השנה בסניפי שופרסל בין התאריכים 3/9-11/9

קרא עוד
משדר לתת באהבה 2018

מזמינים אתכם לצפות במשדר ההתרמה השנתי שלנו "אביב או אייל- לתת באהבה 2018". הערב (6.9) בשעה 21:00, ערוץ 12. מצפה לנו ערב מלא בהתרגשות, הפתעות ונתינה!

לתת תיק 2022

כל תלמיד שלישי במערכת החינוך חי בעוני, פרויקט "לתת תיק" יסייע להם לפתוח את השנה אחרת

קרא עוד
 |