ביקור מרגש וחשוב במרכז הלוגיסטי שלנו

שמחנו לארח שותפים נאמנים לדרך

שמחנו לארח במרכז הלוגיסטי של לתת את נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, המשנה למנכ״לית משרד הרווחה והביטחון החברתי, אבי בן זיקרי, יו״ר ועדת העזבונות גב׳ יוכי אילוז, היועמ״ש של משרד הרווחה, עו״ד רינת וייגלר, צוות נרחב מהדרג המקצועי של המשרד וסגן החשכ״ל עופר פלג. הביקור נועד להיכרות מעמיקה עם הפעילות של לתת כבנק מזון ארצי וארגון גג ל-200 עמותות שותפות הפועלות בכל הארץ ובכל המגזרים. השנה, שר הרווחה והביטחון החברתי חה״כ מאיר כהן הקצה לראשונה מימון לביטחון תזונתי בבסיס תקציב המדינה, בצעד שמעביר מסר של תחילת לקיחת אחריות ממשלתית לטיפול בנושא. נמשיך לפעול יחד לצמצום העוני, לסייע לאוכלוסיות במצוקה ולשנות את סדר העדיפויות הלאומי למען האוכלוסיות המוחלשות בישראל.

כתבות נוספות

אפליקציית emojew שלנו זכתה במקום ראשון

מתרגשים מאוד לעדכן שאפליקציית emojew שלנו זכתה אמש במקום הראשון בטקס האפי בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית.

קרא עוד
מבצע עיגולי קופה יוצא לדרך

המבצע יתקיים עד ה-9.9 בקופות בסניפים וגם באתר שופרסל Online. אנו מזמינים אתכם להוסיף 10 ש"ח לקנייתכם ובכך לסייע להעניק ארוחת חג למשפחות נזקקות.

פרויקט מתחמי אריזה שיתופיים יוצא לדרך...

רוצים לקחת חלק? לחצו כאן>>>

קרא עוד
לתת אברכהן

לקראת חג הפסח הקרב החליט איציק אברכהן, מנכ''ל שופרסל, להרים תרומה של 5000 מארזי חג של מותג הפרטי שופרסל עבור משפחות נזקקות.

קרא עוד
נרגשים לקחת חלק ב"מבצע אלון".

עזרו לנו להנציח את אלון בקל ז"ל, מתנדב מסור של הארגון ולסייע לאלפי משפחות לחגוג את חג הפסח בכבוד.

קרא עוד
שבוע שידורים מיוחד בתכניתו של דידי הררי

במסגרת קמפיין הפסח- היום מתחיל שבוע שידורים מיוחד בתכניתו של דידי הררי אורחים רבים, אמנים וזמרים ייקחו חלק במטרה משותפת לגייס ארוחות חג

קרא עוד
מיזם Tolive נרתם למען ארגון לתת

בואו לגלות איך מיזם להכנת שייקים יסייע לקשישים נזקקים

קרא עוד
מתנדב החודש

והפעם בפינת מתנדב החודש שלנו >>> הדר רדין.

קרא עוד
So French So Good

כחלק משיתוף הפעולה עם שגרירות צרפת בשבוע הקולינריה הצרפתית So French So Good, נערכה סדנת שף לטבחי העמותות השותפות של ארגון לתת.

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2020

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2020, בצל הקורונה והמשבר הכלכלי. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
 |