#פותחים_תעיניים ואומרים תודה

נוער לתת מתרגש להציג בפעם הראשונה בישראל את- יום התודה

אנחנו עוברים לידם ברחוב או בגינה, חולפים על פניהם בחנייה, בכניסה לבית הספר או לקניון, אפילו בעבודה. עד היום הסתכלנו אבל לא ראינו. מהיום הבחירה שלנו היא לפתוח את העיניים ולהגיד תודה.

נוער לתת מתרגש להציג בפעם הראשונה בישראל את "יום התודה", ובמהלכו עשרות אלפי בני נוער ואזרחים מכל רחבי הארץ ומכלל המגזרים המרכיבים את החברה הישראלית עוצרים לרגע, #פותחים _תעיניים ואומרים תודה לאנשים שפעמים רבות עוברים לידם ולא שמים לב אליהם.

הכל התחיל כחלק מיוזמה של נוער מלתת. במהלך הפעילות עלה הצורך לעשות מעשה שיגרום לאנשים להביט באופן שונה על אוכלוסיה או קבוצת אנשים שלא תמיד הייתה מול עיניהם, ולנסות לעורר שיח חברתי סביב הנושא. 

רכזת סניף ירושלים: "הבנו שיש קבוצה שלמה של אנשים שלרוב נשארת שקופה בעיננו. אנשים שעיסוקם העיקרי הוא הקלה ועזרה לשגרת יומנו, העבודה ממנה הם משתכרים היא מתן שירות לחברה, ולרוב אנחנו לא שמים את לבנו אליהם ולא רואים את העבודה המסורה והשקטה שהם עושים." 

במשך היום (16.1) אלפי חניכי נוער לתת ומתנדבים יהיו פזורים במאות מוקדים ברחבי הארץ ויחלקו גלויות "#פותחים_תעיניים ואומרים תודה" , בעזרתם תוכלו גם אתם להגיד תודה.
חפשו אותם בקניונים, מרכזים מסחריים, אוניברסיטאות ומכללות, בתי קולנוע ומקומות רבים נוספים ברחבי הארץ והשתמשו בגלויה כדי "לפתוח את העיניים ולהגיד תודה".
ואל תשכחו להעלות תמונה שלכם מציצים מהגלויה לאינסטגרם או לפייסבוק עם ההאשטג #פותחים_תעיניים, ויחד נצבע את הרשת והארץ כולה בהכרת תודה. 

יום התודה 2018, יום שלישי הקרוב, 16.1, בכל ברחבי הארץ 

כתבות נוספות

שנת שירות חדשה בארגון לתת

לראשונה בארגון לתת, שנה שכולה עשייה חינוכית חברתית למען חברה צודקת וטובה יותר

קרא עוד
#אמצעהדרך 2018

נוער לתת חוגג 5! קבלו הצצה למה שהתרחש בסמינר #אמצע_הדרך השנתי של נוער לתת.

קרא עוד
הרשמה להשתתפות בעצרת השנתית לרצח רבין

20 שנה לרצח רבין - הרשמה להשתתפות ארגון נוער לתת בעצרת השנתית 31/10 מוצא"ש

קרא עוד
נוער לתת מתארחים בעולם הבוקר #פותחים_תעיניים

ב-16.1.18, התארחו חניכי ארגון נוער לתת במסגרת פרויקט #פותחים_תעיניים בתכנית "העולם הבוקר" של אברי גלעד והילה קורח.

קרא עוד
לשים לב. לתת תודה

#התחלנו יוזמת לשים לב. לתת תודה של נוער לתת יצאה לדרך. קרוב ל-60,000 בני נוער ייקחו חלק בפרויקט, קבלו טעימה קטנה ממה מאירועי השיא של היום>>

קרא עוד
מפעלי הקיץ של נוער לתת- גם השנה!

גם השנה, יצאו חניכי וחניכות נוער לתת לחוות את החופש הגדול באופן אחר ומיוחד

קרא עוד
החולצות החדשות של נוער לתת

בקרוב בכל מרכזי הפעילות של נוער לתת בארץ. ארגון נוער של ארגון לתת, פועל במטרה לטפח את ערכי ההתנדבות, הנתינה והיזמות החברתית בקרב בני נוער.

קורס הדרכה

חמישה ימים בהם כל שכבת חניכי שנת יזמות של נוער לתת מכל רחבי הארץ הגיעו לחוות ביחד את עולם ההדרכה

קרא עוד
פתחנו שנה בנוער לתת

בני ובנות נוער מכלל החברה הישראלית פתחו שנת פעילות של התנדבות ומנהיגות

קרא עוד
בקרוב- סמינר אמצע הדרך של נוער לתת

אירוע המפגיש את מגוון הנוער הישראלי המתנדבים בארגון: נוער ותיק ועולה חדש, ערבי ודרוזי, נוער בסיכון במסגרות שיקומיות, בתים חמים ופנימיות.

 |