עמותות לנזקקים - לתת

עמותה לנזקקים מאפשרת לכל אזרח לתרום לקהילה בצורה שקופה ומכובדת. התנדבות, תרומה כספית או תרומת ארוחת חג!

•    מעוניין להיות חלק משינוי חברתי וכלכלי?
•    מחפש דרך לסייע לנזקקים?
•    רוצה לתרום בצורה ישירה למי שבאמת זקוק לכסף ומזון?


ארגון לתת הינו עמותה לנזקקים הפועלת ללא כוונת רווח, המסייעת לנזקקים הן ברמה הכספית והן ברמת התזונה, במטרה ליצור חברה טובה וצודקת יותר. פעילות העמותה ענפה ורחבה ונעשית בסיוע ובאדיבות תורמים ומתנדבים מהאוכלוסייה המעוניינים ליצור שינוי.

כמות הולכת וגדלה של נזקקים

בתרבות המערבית נוצר מצב כי אחוז ניכר של ההון מצוי בידיו של חלק מצומצם ביותר באוכלוסייה. לצד אותו אחוזון עליון קיימים אנשים רבים, לרבות ילדים, משפחות חד הוריות ומעוטי יכולת, אשר חיים באופן שוטף מתחת לקו העוני. אנשים קשיי יום אשר מתקשים לשרוד ללא סיוע ותמיכה. לצערנו אנו מגלים כי הסיוע הניתן ברמה הממשלתית מהווה קצה קצהו של הקרחון. סיוע זה אינו מספק לאור כמות הנזקקים אשר הולכת וגדלה על בסיס יומי.

עזרה לנזקקים

לנוכח מציאות עגומה זו קמו עמותות לנזקקים אשר מטרתן ויעודן סיוע לנזקקים, כאשר אחת המובילות והמוכרות בהן היא עמותה לנזקקים - "לתת". עמותות אלו פועלות ללא כוונת רווח, במטרה לשנות את פני החברה בארץ ובעולם. עמותות לנזקקים פועלות בדרכים שונות, ובמטרה אחת - לאפשר לכל אדם לחיות תוך ביטחון פיזי וכלכלי. על מנת שעמותות לנזקקים יוכלו לממש את ייעודן, הן זקוקות לתרומות של כסף וזמן מהאוכלוסייה אשר חיה ברווחה. תרומה לנזקקים מחוללת שינוי של ממש בקרב חייהן של עשרות אלפי משפחות.

תרומה לנזקקים באופנים שונים

במטרה לאפשר לכמה שיותר אנשים לצאת ממעגל העוני, מאפשרות העמותות, לציבור לתרום מזמנו ומכספו באופנים שונים. עמותת לתת אשר מהווה את אחד הארגונים המובילים בישראל, מקיימת את פעילותה בסיוע של מאות ואלפי תורמים מידי שנה. תורמים אשר משתלבים בפעילויות התנדבותיות שונות המנוהלות על ידי העמותה לצד תורמי כספים המסייעים לעמותה לממש את ייעודה.

עמותת לתת – פעילות עיקרית

עמותת לתת מסייעת למיעוטי יכולת בתחומים רבים ובאופנים מגוונים. בין פעילויות העמותה ניתן לציין כמה פעילויות מרכזיות: סיוע לניצולי שואה, יצירת ביטחון תזונתי עבור מיעוטי יכולת, פיתוח יכולות מנהיגות והובלה בקרב האוכלוסייה, פיתוח יזמות עסקית בקרב נשים, העלאת מודעות לתופעת העוני בישראל במטרה להגביר תמיכה כוללת. כאמור העמותה מעודדת תרומה לנזקקים במגוון דרכים, לרבות מתנדבים המשתלבים בפעילויות השונות והן תורמי כספים.

התנדבות עם תמורה אישית

כאשר אדם בוחר להתנדב במטרה לסייע לאחר הוא תמיד נתרם בכך גם באופן אישי. אנו ב"לתת" מהווים עמותה לנזקקים המספקת בית חם לעשרות אלפי מתנדבים אשר משקיעים מזמנם וממרצם ליצירת חברה טובה והוגנת יותר. המתנדבים שלנו גאים להיות חלק ממאמץ לאומי כולל, ועושים את תוך מציאת פעילות התנדבותית אשר תואמת את כישוריהם השונים. התנדבות הינה פעילות בעלת חשיבות עליונה, ומוצאים כי התרומה לקהילה מספקת ערך הדדי, הן עבור התורם המתנדב והן עבור הנתרם.

יצירת שינוי

עמותה לנזקקים פועלת ללא לאות ליצירת שינוי עבור כמה שיותר נזקקים. אנו מזמינים אתכם להיות חלק ממערך התורמים ו/ או המתנדבים, ומבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו להעניק לכם הזדמנות ליצירת שינוי משמעותי. במידה והדבר אינו מתאפשר עבורכם, גם תרומה לנזקקים תעשה הבדל גדול. באחריות.

תרומת כסף לנזקקים או ארוחת חג - לחץ כאן
רוצה להתנדב? ניתן להתנדב בכל רחבי הארץ!

 

כתבות נוספות

המרכז הלוגיסטי של הארגון בהר-טוב

אנו מתרגשים ושמחים לשתף אתכם בתמונות של המרלו"ג שלנו

קרא עוד
מתנדב החודש

ארגון לתת שמח להציג: מתנדב החודש שלנו: והחודש: עומר געש שמתנדב המחלקת השיווק בפרויקט מיוחד!

קרא עוד
כנס מתנדבים 2019

הצצה קטנה לכנס המתנדבים והשותפים של ארגון לת, מוזמנים להיכנס ולתייג את עצמכם, תודה על אירוע בלתי נשכח!

קרא עוד
Giving Tuesday

עדיין מתלבטים לגבי המעשה הטוב שלכם ל- Giving Tuesday שיערך מחר?

קרא עוד
תעשייה אווירית תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון

140 עובדי התעשייה האווירית שלקראת החגים תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון.

קרא עוד
מבצע לתת פסח 2016

מבצע לתת פסח 2016 – איסוף מזון לנזקקים ברחבי הארץ יצא לדרך! כמדי שנה פזורים אלפי מתנדבי לתת בכ-200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית 2023

אנו גאים להציג ולשתף אתכם בדו"ח ההשפעה החברתית שלנו לשנת 2023, המסכם שנת פעילות ענפה ומורכבת במיוחד. להיות ישראלי זה לתת, בשגרה ובחירום.

קרא עוד
סקר מיוחד לקראת חג הפסח ובעקבות עליית המחירים

בעקבות עליית המחירים הגלובאלית, האינפלציה והשלכות הקורונה, ערכנו סקר

קרא עוד
תרומה לעמותה - לתת

תרומה לעמותות משנה את חייהם של עשרות אלפי אזרחים מדי שנה!

קרא עוד
מתנדבת החודש

ענבל מתנדבת בארגון לתת כשנה, ובמסגרת התנדבותה במחלקת עמותות היא אמונה על איסוף וארגון מידע, יצירת קשר עם עמותות המזון השותפות של ארגון לתת

קרא עוד
 |