מתנדב החודש - אבי גולדשטיין

אבי נבחר להיות מצטיין כי הוא עושה מעל ומעבר עבור ניצול השואה

אבי גולדשטיין מתנדב מצטיין !
התחיל את התנדבותו בפברואר 2016
הדבר שאבי הכי משקיע בו בהתנדבות זה אכפתיות, חיבה, דאגה, מסירות, אחריות והשקעה בקשר עם ניצול השואה אותו הוא מלווה.
אבי נבחר להיות מצטיין כי הוא עושה מעל ומעבר עבור ניצול השואה – מבשל לו ארוחות חמות, עורך לו קניות, מביא לו ביגוד והנעלה אישיים משלו, לוקח את הניצול לבדיקות רפואיות, מסדר ומתקן דברים בבית, בני משפחתו של אבי מכירים בזכותו את ניצול השואה ומעורבים בקשר חם ודואג.
 
אבי נבחר להיות מתנדב מצטיין בעקבות פעילותו המקיפה והמסורה בסיוע החברתי והפיסי למען ניצול השואה, אבי פועל מתוך אהבה ושמחה אמיתית - כל זאת מתאפיינים דרך היחס והרגשות של ניצול השואה כלפיו.
אבי- תודה לך משפחת לתת.

כתבות נוספות

דו"ח השפעה חברתית - שנת 2020

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2020, בצל הקורונה והמשבר הכלכלי. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2021

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2021 בצל השלכותיה של משבר הקורונה. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
תודה לקרן הקהילה היהודית בלוס אנג'לס

תודה לקרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס על התמיכה בקמפיין "לתת באהבה 2015". אנו אסירי תודה על תמיכתם במאבקנו לצמצום העוני. שנה טובה ומתוקה!

קרא עוד
זרקור השבוע – לתת אור

ב29/12 התקיימה מסיבת חנוכה חגיגית לניצולי שואה בתוכנית סיוע לחיים בעיר עכו. למרות הגשם הסוער הגיעו למסיבה מעל חמישים ניצולי שואה!

קרא עוד
הקשיים של התלמידים העניים בישראל

אחד מכל שלושה ילדים בישראל הוא עני. המשמעות של הנתון הזה בחופש הגדול ולקראת החזרה לבית הספר, הוא ילדים שהבילוי העיקרי שלהם הוא גינות ציבוריות.

קרא עוד
מתנדבת החודש

גאים להציג את מתנדבת החודש שלנו >> נופר אלעזרא!

קרא עוד
אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית

היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב.

קרא עוד
כנס מתנדבים 2015

ב31.5.15 התקיים בבארבי תל אביב אירוע ההוקרה השנתי למתנדבי ארגון לתת.

קרא עוד
שיתוף פעולה חדש עם Gett

לכבוד יום האדיבות הבינלאומי (13.11) Gett יתרמו חמישה שקלים לכל משלוח שיוזמן ב-Gett delivery לרכישת מזון למשפחות וקשישים נזקקים.

קרא עוד
חברות המזון חברו יחד עם לתת למען הקשישים

40 מנכ"לי חברות המזון המובילות בארץ החליטו לאחד כוחות, תרמו וארזו מוצרי כחול לבן למען הקשישים הנזקקים. צרפו בכתבה המלאה המרגשת >>

קרא עוד
 |