לתת תיק- ביחד מסייעים לאלפי תלמידים תלמידות

72.6% מנתמכי הסיוע העידו כי אין באפשרותם לרכוש ציוד לימודי בסיסי וספרי לימוד לבית הספר

"יצירת שוויון הזדמנויות בחינוך היא אחד הכלים העיקריים למניעת עוני בן דורי. ילדים למשפחות מעוטות יכולת, שאינם מקבלים את התמיכה הנדרשת, לא יוכלו לממש את הכישרון האישי והפוטנציאל הטמון בהם, ועלולים אף לנשור ממערכת החינוך, מה שיצמצם את סיכוייהם לרכישת השכלה גבוהה ויגביר את הסיכוי שיגדלו להיות בגירים עניים. הענקת הציוד הדרוש ללימודים לילדים למשפחות שידן אינה משגת, היא הבסיס האלמנטרי ביותר ליצירת שוויון הזדמנויות".  (מנכ"ל ארגון לתת, עו"ד ערן וינטרוב)

הצורך: 
לפי נתוני דו"ח העוני האלטרנטיבי לשנת 2022,  23% מהמשפחות ו 38% מהילדים בישראל חיים מתחת לקו העוני. 830,000 משקי בית בישראל חיים במצוקה כלכלית, מתוכם 131,000 משפחות שהתדרדרו למצוקה זו בעקבות משבר הקורונה וטרם נחלצו ממנה.  
72.6% מנתמכי הסיוע העידו כי אין באפשרותם לרכוש ציוד לימודי בסיסי וספרי לימוד לבית הספר.  
עבור המשפחות הנאבקות והחיות במצוקה כלכלית ההוצאה על הצטיידות לבית הספר לקראת שנת הלימודים היא הוצאה כבדה ולכן הן מתקשות לעמוד בה.  
הקושי המשמעותי ברכישת הציוד הנדרש לקראת תחילת שנת הלימודים מתווסף למאבקן של משפחות אלה לחיות בכבוד ולאפשר לילדיהן הזדמנות שווה להצליח.  

פרויקט "לתת תיק" נועד לתת מענה לצורך זה ולאפשר לילדים ממשפחות נתמכות להתחיל את השנה עם ציוד איכותי חדש ומשמח, באופן שמאפשר נקודת פתיחה שוויונית.    

זו השנה השלישית מאז החל ארגון לתת לסייע באפיק זה לקראת שנת הלימודים. חשיבותו של הפרויקט הולכת וגדלה בימים אלו לאור התעצמות האינפלציה ויוקר המחייה שהופך את חייהן של האוכלוסיות המוחלשות לקשות אף יותר. מטרת הפרויקט השנה היא להנגיש לכ-5,000 ילדים מהמשפחות הנתמכות על ידי הארגון ציוד בסיסי לשנת הלימודים (תיקי גב, קלמרים, מחברות, כלי כתיבה ועוד)  כך שיתאפשר להם להתחיל את השנה כשווים בין שווים. 


                                                                                                           לתרומה עבור ציוד לבית הספר

כתבות נוספות

גם אמא שלי מקבלת את הארגזים של לתת

ביום ראשון התגייסו כוכבי "מאסטר שף" מכל העונות למען מטרה מקודשת: השגת 200 אלף ארוחות. מוזמנים גם אתם לתרום ארוחה ולדאוג שלכולם יהיה חג שמח:)

קרא עוד
מבצע איסוף מזון מפסח האחרון

תמונה שמדברת בעד עצמה

קרא עוד
תודה לקרן הקהילה היהודית בלוס אנג'לס

תודה לקרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס על התמיכה בקמפיין "לתת באהבה 2015". אנו אסירי תודה על תמיכתם במאבקנו לצמצום העוני. שנה טובה ומתוקה!

קרא עוד
גיוס הארוחות ממשיך עד ערב החג!

רוצים לקבל את המתכונים של השופטים ונבחרת המתמודדים מכל העונות? תרמו ארוחת חג והיא תשלח אליכם באהבה

קרא עוד
אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית

היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב.

קרא עוד
לתת מילה טובה

שמחים לעדכן כי במהלך כל חודש יולי יימכר בסניפי המשביר לצרכן מארז הברכות שלנו - "לתת מילה טובה".

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2020

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2020, בצל הקורונה והמשבר הכלכלי. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
משפחת לתת מרכינה ראש ומשתתפת בצער משפחת בקל

אלון בקל זכרו לברכה היה רכז מתנדבים מסור ואהוב בארגון לתת. יהי זכרו ברוך

קרא עוד
Giving Tuesday

עדיין מתלבטים לגבי המעשה הטוב שלכם ל- Giving Tuesday שיערך מחר?

קרא עוד
בזכותכם, זה מה שעשינו החג הזה

מתרגשים וגאים להציג מה עשינו ביחד אתכם

קרא עוד
 |