התנדבות עובדים

עובדים ממגוון תחומי תעשייה תורמים לקהילה

> מהי התנדבות עובדים בקהילה? איך זה עובד?
> כיצד יכולה חברה עסקית לתרום לנזקקים באופן אפקטיבי?
> מדוע מדובר בפעילות מדהימה עבור עובדי החברה?


מדי שנה, מגוון גדול של חברות עסקיות חוברות אל ארגון 'לתת' במסגרת מבצעי אריזת מזון לנזקקים. התנדבות עובדים הינה פעילות סופר חשובה, אשר מסייעת הן לנזקקים וגם לכל אותם עובדים שלוקחים חלק בפעילות. לפני חג הפסח, ולפני תקופת החגים - נארזות עשרות אלפי חבילות מזון, המיועדות עבור משפחות עניות בכל רחבי הארץ.

התנדבות עובדים – עזרה משמים!

אין דרך לייפות את הנתונים. בישראל חיים מאות אלפי אזרחים מתחת לקו העוני, כולל ילדים ומבוגרים. חלוקת מזון לנזקקים לפני החגים (פסח וראש השנה), הינה הזדמנות אידיאלית עבור חברות עסקיות מובילות להפגין סולידריות עם כל חלקי החברה הישראלית. חבילת מזון של ארגון 'לתת' הינה נקודת אור עבור משפחות עניות שלא יכולות להרשות לעצמן לקנות את כל מצרכי החג. פעילות זו נועדה לסייע, לעזור ולשמח מאות אלפי אנשים!

איך זה עובד?

לפני החג, מגיעים ליום עבודה מרוכז (או מספר ימים) של אריזת מוצרי מזון חיוניים. הפעילות מתבצעת במרכז הלוגיסטי של ארגון 'לתת' ומאפשרת לכל עובדי החברה לקחת חלק משמעותי בתרומה לקהילה. מעבר לתרומה הרבה, מדובר בפעילות גיבוש מדהימה אשר מחברת בין העובדים, אשר משתפים פעולה למען מטרה נעלה.

להתנדב כי זה עושה טוב לכולם!

מחקרים מראים, כי עצם ההתנדבות תורמת רבות לכל עובד שתורם לקהילה. כלומר מעבר לתרומה האדירה לקהילה, עצם הפעילות ההתנדבותית מרחיבה את הלב ותורמת רבות גם לאלו שתורמים מעצמם ללא כל תמורה. פעילות התנדבותית מספקת סיפוק מיידי ובונה תחושת ערך עצמי. יעידו על כך מאות אלפי העובדים שלוקחים חלק בפעילות התנדבות עובדים מדי שנה.

חברות מובילות במשק מתייצבות מדי שנה למען הקהילה

כאמור, הפעילות של התנדבות עובדים בקהילה, באה לידי ביטוי בעיקר במסגרת מבצעי אריזת מזון לפני החגים. מדובר באופרציה גדולה למדי, שמצריכה כמות גדולה של ידיים עובדות. בין החברות שלוקחות חלק בפעילות זו ניתן למנות את:

תנובה, בנק מזרחי טפחות, שיכון בינוי, וועד תעשייה אווירית, אקסלנס, אורמט, קנדה ישראל, פרטנר תקשורת ועוד.

 

כתבות נוספות

אפליקציית emojew שלנו זכתה במקום ראשון

מתרגשים מאוד לעדכן שאפליקציית emojew שלנו זכתה אמש במקום הראשון בטקס האפי בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית.

קרא עוד
גם אמא שלי מקבלת את הארגזים של לתת

ביום ראשון התגייסו כוכבי "מאסטר שף" מכל העונות למען מטרה מקודשת: השגת 200 אלף ארוחות. מוזמנים גם אתם לתרום ארוחה ולדאוג שלכולם יהיה חג שמח:)

קרא עוד
לתת מתנה לחג

עבור מאות אלפי משפחות בישראל המתנה הכי טובה לפסח היא ארוחת חג

קרא עוד
מבצע איסוף מזון ברשת שופרסל לקראת ראש השנה

גם השנה, ארגון לתת ורשת שופרסל במבצע עבור עשרות אלפי משפחות וקשישים נזקקים

קרא עוד
השקת החנות החברתית במרמלדה מרקט

רוצה לעשות משהו טוב בשביל מישהו? הנה הצ'אנס שלך. בחנות שלנו במרמלדה יש את השילוב המושלם של מוצרים איכותיים עם תרומה לקהילה.

קרא עוד
רוצים להתנדב לקראת החג?

ארגון לתת מחפש מתנדבים מכל הארץ לאיסוף מזון בסניפי שופרסל בין התאריכים 22/09-01/10

קרא עוד
רואים לתת - מבצע בשיתוף רשת אופטיקה הלפרין

קולקציית פורים 2018 יוצאת לדרך, המשקפיים ממתינים לכם ב-140 סניפי הרשת. אנו מזמינים אתכם לרכוש אותם בעלות של 10 שקלים ולתרום עבור ילדים ממשפחות נזקקות.

מתנדבת החודש

ענבל מתנדבת בארגון לתת כשנה, ובמסגרת התנדבותה במחלקת עמותות היא אמונה על איסוף וארגון מידע, יצירת קשר עם עמותות המזון השותפות של ארגון לתת

קרא עוד
שוקולית ולחם

רוב הילדים מתוך ה-285 אלף שחיים באי ביטחון תזונתי חמור גם לא ילכו לקייטנה, אפילו אם היא מסובסדת, פשוט כי הם והמשפחה שלהם נמצאים ב"הישרדות" אבל על אמת

קרא עוד
עובדי התעשייה האווירית לישראל בפעילות אריזה

כמו בכל שנה, גם בחג זה עובדי התעשייה האווירית לישראל נרתמו, תרמו וארזו ארוחות למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח.

קרא עוד
 |