שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לחברה האזרחית

ארגון לתת והקרן לידידות במשימת חירום לאומית עבור קשישים נזקקים

החל מהבוקר, יצא לדרך שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לבין החברה האזרחית - ארגון לתת יחד עם הקרן לידידות והקרנות הגדולות בישראל, לצד חברות מובילות במגזר העסקי, אשר התגייסו יחד למשימה לאומית - להנגיש מזון ומוצרי היגיינה בסיסיים לעשרות אלפי קשישים נזקקים, במטרה שיוכלו להישאר בביתם וכך להימנע מסיכון להדבקה ותחלואה בנגיף הקורונה.
החיילים יארזו חבילות סיוע ייעודיות, שיחולקו על- ידי מתנדבים ל-15,000 קשישים נזקקים, וזאת למשך 90 יום, עד למתן מענה ממשלתי מקיף או בלימת התפשטות הנגיף.
חבילת הסיוע הייעודית, כוללת מוצרי מזון (מותאמים לקשישים) ומוצרים נלווים מתחום ההיגיינה (אלקו-ג'ל, מגבונים לחים, סבון נוזלי, כפפות, נייר טואלט ועוד).

יו"ר לתת ז'יל דרמון ומנכ"ל לתת, ערן וינטרוב: "בשעה שכולנו מתמודדים עם מציאות כאוטית ומשתנה, ולצד האתגר לתמוך באוכלוסיות מוחלשות תוך מחסור חמור במשאבים, יש לנו משימה לאומית דחופה יותר – לסייע לקשישים נזקקים בהנגשת מזון ומוצרים היגייניים, על מנת שיוכלו להישאר בביתם, וכך למנוע את התחלואה שלהם ולסייע במטרת העל – בלימת התפשטות הקורונה. אנחנו בצו 8 אזרחי, ולאור המגבלות על התקהלות ותנועה, זקוקים למתנדבים רבים. אנו קוראים לציבור הישראלי - לכל מי שיכול - זו העת להתגייס ולהטות שכם".
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "ישראל מתמודדת עם מצב חירום וכולנו מחויבים להתגייס ולסייע לאוכלוסיות הרגישות במדינה שעשויות לקרוס אם לא נתמוך בהן. הקרן לידידות כבר פועלת לגיוס תמיכה בקרב מיליוני תומכיה בעולם והקימה קרן חירום למאבק בקורונה על סך חמישה מיליון דולרים שישמשו לסיוע לעשרות אלפי קשישים ולרכש מכשירי הנשמה וציוד מציל חיים לבתי החולים".

כתבות נוספות

מתנדב החודש

והפעם בפינת מתנדב החודש שלנו >>> הדר רדין.

קרא עוד
12.5.21 - לתת בשעת חירום

ארגון לתת פותח מוקד טלפוני עבור אוכלוסיות שזקוקות לסיוע במזון או בצרכים חיוניים אחרים עקב נגישות נמוכה למזון בשל ישיבה ממושכת במקלטים.

קרא עוד
הערב! בית ספר למוסיקה ולתת - המצעד השנתי

מזמינים אתכם לצפות במשדר ההתרמה השנתי שלנו: הערב ב-21:30, ערוץ 12. מצפה לנו ערב מרגש ומלא בנתינה

קרא עוד
שבוע שידורים מיוחד בתכניתו של דידי הררי

במסגרת קמפיין הפסח- היום מתחיל שבוע שידורים מיוחד בתכניתו של דידי הררי אורחים רבים, אמנים וזמרים ייקחו חלק במטרה משותפת לגייס ארוחות חג

קרא עוד
הענקת סיוע מיידי לנפגעי רעש האדמה בטורקיה

ארגון לתת ביחד עם שותפים נוספים במבצע חירום על מנת לסייע ולספק ציוד חירום באופן מיידי לנפגעי רעש האדמה בטורקיה

קרא עוד
מתנדבת החודש

גאים להציג את מתנדבת החודש שלנו>> שגית קמחי!

קרא עוד
עובדי התעשייה האווירית לישראל נותנים מכל הלב

"תורמים- אורזים"- נרתמים עבור משפחות נזקקות

קרא עוד
לתת מכל הלב

מבצע קופה ברשת "טיב טעם" בשיתוף ארגון לתת יוצא לדרך!

קרא עוד
מזמינים אתכם לקחת חלק בפרויקט מיוחד!

כל מה שעליכם לעשות הוא: לצייר על צלחת ולצלם ולתייג בפייסבוק באינסטגרם #מצייריםחג - על כל צלחת שתעלו רשת ביתילי תתרום ארוחת חג בשווי 60 ₪ למשפחה נזקקת!

קרא עוד
לתת בשגרה ובחירום עבור פליטי המלחמה באוקראינה

מרחיבים את הסיוע ומתגייסים גם למען פליטי המלחמה באוקראינה שמגיעים לארץ. לתרומת ערכת חירום הכוללת מזון ומוצרי היגיינה, לחצו >>

קרא עוד
 |