שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לחברה האזרחית

ארגון לתת והקרן לידידות במשימת חירום לאומית עבור קשישים נזקקים

החל מהבוקר, יצא לדרך שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לבין החברה האזרחית - ארגון לתת יחד עם הקרן לידידות והקרנות הגדולות בישראל, לצד חברות מובילות במגזר העסקי, אשר התגייסו יחד למשימה לאומית - להנגיש מזון ומוצרי היגיינה בסיסיים לעשרות אלפי קשישים נזקקים, במטרה שיוכלו להישאר בביתם וכך להימנע מסיכון להדבקה ותחלואה בנגיף הקורונה.
החיילים יארזו חבילות סיוע ייעודיות, שיחולקו על- ידי מתנדבים ל-15,000 קשישים נזקקים, וזאת למשך 90 יום, עד למתן מענה ממשלתי מקיף או בלימת התפשטות הנגיף.
חבילת הסיוע הייעודית, כוללת מוצרי מזון (מותאמים לקשישים) ומוצרים נלווים מתחום ההיגיינה (אלקו-ג'ל, מגבונים לחים, סבון נוזלי, כפפות, נייר טואלט ועוד).

יו"ר לתת ז'יל דרמון ומנכ"ל לתת, ערן וינטרוב: "בשעה שכולנו מתמודדים עם מציאות כאוטית ומשתנה, ולצד האתגר לתמוך באוכלוסיות מוחלשות תוך מחסור חמור במשאבים, יש לנו משימה לאומית דחופה יותר – לסייע לקשישים נזקקים בהנגשת מזון ומוצרים היגייניים, על מנת שיוכלו להישאר בביתם, וכך למנוע את התחלואה שלהם ולסייע במטרת העל – בלימת התפשטות הקורונה. אנחנו בצו 8 אזרחי, ולאור המגבלות על התקהלות ותנועה, זקוקים למתנדבים רבים. אנו קוראים לציבור הישראלי - לכל מי שיכול - זו העת להתגייס ולהטות שכם".
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "ישראל מתמודדת עם מצב חירום וכולנו מחויבים להתגייס ולסייע לאוכלוסיות הרגישות במדינה שעשויות לקרוס אם לא נתמוך בהן. הקרן לידידות כבר פועלת לגיוס תמיכה בקרב מיליוני תומכיה בעולם והקימה קרן חירום למאבק בקורונה על סך חמישה מיליון דולרים שישמשו לסיוע לעשרות אלפי קשישים ולרכש מכשירי הנשמה וציוד מציל חיים לבתי החולים".

כתבות נוספות

מבצע איסוף המזון לתת בפסח 2016 יוצא לדרך!

לקראת חג הפסח 2026, בין 12-22.4 יערך מבצע איסוף מזון ארצי בשיתוף עם רשת שופרסל, כולכם יכולים לקחת חלק ולהתנדב. תוכלו להתנדב באזור מגוריכם

קרא עוד
לתת בחנוכה

לתת כדי שלכל ילד תהיה את האפשרות להינות מחווית החג. תורמים 20 ש״ח לסט מוצרים להכנת סופגניות שיאירו את החג :)

קרא עוד
מתנדב החודש - יולי 2020

גאים להציג את מתנדב החודש שלנו – אחסאן עמאר >>

קרא עוד
תרומה לעמותה - לתת

תרומה לעמותות משנה את חייהם של עשרות אלפי אזרחים מדי שנה!

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית חצי שנתי- 2022

גאים להציג בפניכם את העשייה שלנו בחצי שנה האחרונה

קרא עוד
לתת מילה טובה

שמחים לעדכן כי במהלך כל חודש יולי יימכר בסניפי המשביר לצרכן מארז הברכות שלנו - "לתת מילה טובה".

קרא עוד
יום צמצום בזבוז המזון

יום צמצום בזבוז המזון

קרא עוד
פרויקט מתחמי אריזה שיתופיים יוצא לדרך...

רוצים לקחת חלק? לחצו כאן>>>

קרא עוד
הקשיים של התלמידים העניים בישראל

אחד מכל שלושה ילדים בישראל הוא עני. המשמעות של הנתון הזה בחופש הגדול ולקראת החזרה לבית הספר, הוא ילדים שהבילוי העיקרי שלהם הוא גינות ציבוריות.

קרא עוד
אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית

היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב.

קרא עוד
 |