מוזמנים לצפות בסיפורה המרגש של אלמוג

סיפורה של אלמוג הוא סיפורה של אלפי נערים ונערות בישראל

לתרומת ארוחות לחג לחצו כאן>>>​ הקליקו

החלום של אלמוג במבט הראשון מטעה. אין הרבה אנשים שיכלו לנחש כי מאחורי החיוך הכובש של אלמוג דרור מסתתר משהו אחר.  
ואולי קשה לזהות זאת, כיוון שאלמוג היא מטבעה אופטימיסטית גדולה. בחורה צעירה ושאפתנית שלמדה וחוותה כבר בגיל צעיר מאוד סיטואציה לא פשוטה של גירושי הורים בגיל 6, סיטואציה של היכרות עם בתי תמחוי, בעיקר סיטואציה של "אין" בבית. משא כבד מדי עבור ילדה קטנה.  
מהמחסור והתלות, האופטימיות של אלמוג חיפשה וגם מצאה דווקא את הטוב: להתמוגג מכך שמלבד תרומות האוכל, היא יכלה לראות ולהפנים שישנם אנשים שאכפת להם; להבין כבר מגיל קטן שהדברים שחוותה יהוו שיעור פרטי לחיים של התמודדות עצמית. "אי אפשר לתקן את העולם מזווית של ילדה בת 6, אז פשוט צריך לתקן את העולם שלך כדי שאת תבני לעצמך משהו יותר טוב"- היא מסכמת. למרות, ואולי דווקא בגלל ה- "אין", ובגלל העובדה שמצאה עצמה מתבגרת בקצב מהיר יותר בהשוואה לבני גילה, אלמוג פשוט בחרה שלא לוותר. היא בחרה להאמין. להאמין שאפשר. להאמין שיהיה טוב, להאמין באדם ובעיקר להאמין שלא תיתן לחלומות הפרטיים שלה להיעלם בקלות: "אני רוצה לחיות, אני רוצה ללמוד, אני רוצה לשיר, אני רוצה לחלום. אני רוצה אהבה".
 
לחלומות של אלמוג יש סיכוי להתגשם. ביכולתכם לעזור לה ולעוד רבים כמותה.
אלמוג דרור היא רק אחת מכ- 775,000 ילדים החיים בעוני, אחת מכ- 285,000 ילדים החיים באי-ביטחון תזונתי חמור. נתונים בלתי נתפשים לפי כל קנה מידה. דו"ח יוניצף משנת 2016 קבע כי בישראל קיים שיעור העוני הגבוה ביותר בקרב המדינות המפותחות. בעיה זו לא תיפתר בטווח הקרוב, אבל בפסח הקרוב יש ביכולתכם לסייע לפחות לחלק ממאות אלפי צעירים, שכמו אלמוג, חיים בדוחק יומיומי אבל לא רוצים לאבד את התקווה והחלום הפרטיים שלהם. 
זה אפשרי, זה חשוב.
זה בידיכם.  

קרדיט:ישראל דושי

 

כתבות נוספות

מיזם הצלת מזון יוצא לדרך!

מזון בשווי 1.4 מיליארד שקל מושמד בישראל מדי שנה.

קרא עוד
לתת באהבה: הכירו את סיפורו של אלכס ירושלמי

המשדר המיוחד של לתת באהבה עם מאסטר שף שם לעצמו למטרה לגייס 200 אלף ארוחות חג למשפחות נזקקות, ואיתן גם ניצולי השואה. מוזמנים להמשיך לתרום

קרא עוד
מתנדבת החודש

גאים להציג את מתנדבת החודש- כלנית סבז!

קרא עוד
לתת כמו שצריך למי שצריך

במסגרת שיתוף פעולה, שופרסל - לתת, תוכלו לקנות בסניפי שופרסל, יחד עם מוצרי המזון שלכם, מוצרי מזון בסיסיים למשפחות נזקקות במארז חגיגי של שופרסל-לתת.

קרא עוד
יום המעשים הטובים

פשוט לעשות טוב!

קרא עוד
חלוקה לכבוד ראש השנה

לפני כשבוע סיימנו את החלוקה המיוחדת לכבוד ראש השנה, ל500 משפחות לתת בעיר והמעבדה החברתית.

קרא עוד
תרומת מענק הקורונה

תורמים את מענק הקורונה לאלו שהכי זקוקים לו

קרא עוד
לתת בזמן מלחמה - דיווח מהשטח 8.10-21.10

שותפים יקרים, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפעילות סיוע החירום של ארגון לתת מאז פרוץ המלחמה ולקבל תמונת מצב מהנעשה בשטח בזכות תמיכתכם.

קרא עוד
מציירים חג

תודה למאות המשתתפים שציירו על גבי צלחות במסגרת פרויקט ‫#‏מציירים‬ חג, ובייחוד לרשת ביתילי תרמה עבור כל הציורים שלכם ארוחות חג למשפחות נזקקות! שנה טובה

תעשייה אווירית תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון

140 עובדי התעשייה האווירית שלקראת החגים תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון.

קרא עוד
 |