"לתת מהיום הראשון"

שיתוף פעולה עם פמפרס וסופר-פארם

 פרויקט "לתת מהיום הראשון" יתקיים בין התאריכים 27.3-9.4.24 בכל סניפי סופר פארם בארץ, בחנויות ובאפליקציה ובמסגרתו - לקוחות שיירכשו 3 ממוצרי פמפרס, פמפרס יתרמו בשמן מארז של 3 חבילות חיתולים, שיועבר למשפחות נזקקות עם תינוקות, הנתמכות ע"י ארגון לתת.


תקופת חייו הראשונה של תינוק הינה חשובה ומשמעותית מאין כמוה להמשך התפתחותו הבריאה והתקינה. על כן, טיפול בתינוק דורש מידה רבה של משאבים, הן נפשיים והן כלכליים.  עבור אימהות במצוקה החיות במציאות של עוני, זוהי מציאות מורכבת אף יותר. מאבק הישרדותי יומיומי מאפיין חיים בעוני ובאי הביטחון התזונתי (המאפיין המובהק ביותר של העוני), התמודדות עם התווספות הוצאות רבות הכרוכות בגידול תינוק כאשר המשאבים מצומצמים ממילא, אבדן פרנסה/הכנסה פוטנציאלי ותוספת לחץ נפשי.
 
כמה נתונים מתוך דו"ח העוני האלטרנטיבי של ארגון לתת לשנת 2023:
  • 709,500 משפחות חיות באי ביטחון תזונתי וכי יותר משליש (36.1%) מהילדים בישראל נמצאים באי ביטחון תזונתי.
  • כ-51% מנתמכי הסיוע שהם למעשה 1 מכל 2 משפחות (שהינם הורים לפעוטות עד גיל שנתיים) - העידו כי זקוקים במידה רבה מאוד לסיוע בחיתולים.
  • 50.8% מקרב נתמכי הסיוע של ארגון לתת שבביתם יש תינוקות, העידו שבשל מצבם הכלכלי הם נאלצו לוותר על תחליפי חלב אם עבור תינוקם או לצמצם בכמות המומלצת (לדלל במים או לדלג על ארוחות). הבטחת קיומם של הצרכים הבסיסיים עבור התינוק בששת חודשי חייו הראשונים מאפשרת רווחה ממצוקת אי הביטחון התזונתי בו הם מצויים. 

אנו גאים בשיתוף הפעולה המרגש הזה, המבקש להנגיש לאותן האוכלוסיות, מוצר כה נחוץ והכרחי בגידול התינוק. 

 

כתבות נוספות

פורומים אזוריים מקצועיים למנהלי עמותות המזון

פורומים אזוריים מקצועיים למנהלי עמותות המזון השותפות של ארגון לתת בנושא פיתוח משאבים.

קרא עוד
תרומה לקהילה

לתת מציעה מגוון פעילויות תרומה לקהילה

קרא עוד
תרומת מענק הקורונה

תורמים את מענק הקורונה לאלו שהכי זקוקים לו

קרא עוד
מתנדבים מצטיינים לחודש אפריל 2016

אור וניתאי מרכזים את אזור ירושלים והסביבה במבצעי איסוף המזון הדו שנתיים מזה כשנתיים. במסגרת תפקידם הם אחראים על פעילות האיסוף בכ-20 סניפי שופרסל.

קרא עוד
חנות המתנות של סמסונג ולתת במתחם מרתון ת"א

במסגרת שיתוף הפעולה בין לתת וחברת סמסונג, אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע ל'חנות המעשים הטובים', ובה כדי לקבל מתנה לא צריך לשלם, אלא להתחייב למעשה טוב.

קרא עוד
כנס השראה למנהלי עמותות המזון

כנס השראה למנהלי עמותות המזון השותפות של ארגון לתת התקיים ביום 02.08.2016 בבית התפוצות לכנס הגיעו מנהלים מקרית שמונה ועד אילת.

קרא עוד
מבצע לתת פסח 2016

מבצע לתת פסח 2016 – איסוף מזון לנזקקים ברחבי הארץ יצא לדרך! כמדי שנה פזורים אלפי מתנדבי לתת בכ-200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.

קרא עוד
שיתוף פעולה חדש עם Gett

לכבוד יום האדיבות הבינלאומי (13.11) Gett יתרמו חמישה שקלים לכל משלוח שיוזמן ב-Gett delivery לרכישת מזון למשפחות וקשישים נזקקים.

קרא עוד
מתנדבת לתת נבחרה להדליק משואה

ארגון לתת מתרגש וגאה במתנדבת רותם אלישע שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב!

קרא עוד
האיכות מנצחת!

כ-50 מעובדי מחלקת איכות של חברת רד תקשורת מיינו וארזו אצלנו 1,000 ארגזי מזון לחלוקה למשפחות נזקקות בחגי תשרי.

קרא עוד
 |