סיוע הומניטרי לפליטי המלחמה באוקראינה

ארגון לתת למען פליטי המלחמה באוקריאנה

במסגרת שיתוף פעולה עם איחוד ההצלה, המוציא משלחת רפואית לגבול מולדובה, אוקראינה, שלחנו עשרות אלפי פריטי מזון וציוד חורף על מנת לסייע לפליטי המלחמה. 
הציוד בשווי של מאות אלפי שקלים יגיע אל הפליטים ומעבר לסיוע הראשוני, יעביר להם את המסר החשוב של סולדיריות וערבות הדדית לכל אדם באשר הוא אדם. 
 
 












לארגון לתת ניסיון של 25 שנה במתן סיוע חירום במסגרת אסונות טבע ומלחמות אזרחים, ובין היתר הוציא משלחות סיוע הומניטרי לקוסובו, רואנדה, קרואטיה, גיאורגיה, טורקיה, הודו, סרלינקה, קונגו, מיאנמר, האיטי ועוד.
"אי אפשר לעמוד מנגד ולהישאר אדישים נוכח הסבל האנושי של מאות אלפי פליטים ואזרחים שנאלצים להתמודד עם השלכות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. כארגון סיוע הומניטרי שנשען על ערכים של סיוע אוניברסלי לאוכלוסיות במצוקה, בשגרה ובחירום, אנחנו רוצים להעביר לפליטי המלחמה מסר של ערבות הדדית וסולידריות, אכפתיות והומניזם, בשם החברה הישראלית". 

בימים אלו אנו עוסקים במיפוי צרכים, בהינתן הצורך, נרחיב את הסיוע. 

כתבות נוספות

יום צמצום בזבוז המזון

יום צמצום בזבוז המזון

קרא עוד
מתנדב מצטיין חודש מרץ 2016

רון אוקנין, מתנדב מצטיין חודש מרץ 2016

קרא עוד
מבצע איסוף המזון בשופרסל - לתת בפסח יוצא לדרך

מבצע 'לתת בפסח' מבצע איסוף המזון מהציבור הרחב יערך בין התאריכים 30.3-4.10 בכ- 200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ. להצטרפות ולהרשמה להתנדבות לחצו>>>

קרא עוד
לתת תיק- ביחד מסייעים לאלפי תלמידים תלמידות

הפרויקט נועד לתת מענה לצורך זה ולאפשר לילדים ממשפחות נתמכות להתחיל את השנה עם ציוד איכותי חדש ומשמח, באופן שמאפשר נקודת פתיחה שוויונית.

קרא עוד
שוקולית ולחם

רוב הילדים מתוך ה-285 אלף שחיים באי ביטחון תזונתי חמור גם לא ילכו לקייטנה, אפילו אם היא מסובסדת, פשוט כי הם והמשפחה שלהם נמצאים ב"הישרדות" אבל על אמת

קרא עוד
התרומה האחרונה של החלל מצוק איתן

חייל המילואים גיא סגל ז"ל שלחם ונהרג במבצע צוק איתן בעזה, ביקש בצוואתו להעביר את כל רכושו לתרומה. התרומות הועברו לעמותת ״לתת״ ו״אקים״.

קרא עוד
ספיישל לתת פרויקט קולינרי חברתי חוזר!

לפרטים נוספים ולרשימת מסעדות המלאה, לחצו כאן>>>

קרא עוד
מארז מוצרי הבסיס של שופרסל וארגון לתת

מהיום תוכלו למצוא בסניפי שופרסל ברחבי הארץ את מארזי מוצרי הבסיס המשותפים שלנו הכוללים: פסטה, שמן, אורז וטונה ומוצעים במחיר עלות של 15 ₪.

קרא עוד
יום המעשים הטובים 2016

יחד מנצחים את העוני

תרומה לקהילה

לתת מציעה מגוון פעילויות תרומה לקהילה

קרא עוד
 |