מתנדבים בארגון לתת

דרושים מתנדבים בכל רחבי הארץ - חוויה מדהימה!

•    רוצה לתרום מכישוריך לאחרים?
•    רואה בהתנדבות ערך עליון? מעוניין לתרום לקהילה?
•    מחפש התנדבות מעניינת במיוחד? פעילות עם הרבה סיפוק?


ארגון לתת מחפש אנשים אשר מעוניינים לתרום מזמנם במגוון פעילויות רחב, במסגרת פרויקטים המסייעים לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות נזקקות. להתנדב באופן המתאים לך ביותר!

מדוע אנשים בוחרים להתנדב

כאשר שואלים מתנדבים מדוע בחרו להתנדב, עולות תשובות מגוונות. יש אנשים אשר בוחרים להיכלל במסגרת פרויקט התנדבותי מכיוון שהם מעוניינים ליצור שינוי בפני החברה. אחרים מעוניינים לתרום מכישוריהם לטובת מיעוטי יכולת. יש אנשים אשר מוצאים בהתנדבות דרך להגדיל מעגל חברים. בנוסף עולה לא פעם כי אחת מהסיבות בגינן אנשים בוחרים להתנדב היא הרצון לקבל סיפוק אישי מעשייה זו. כלל הסיבות שבגינן אנשים בוחרים להתנדב ראויות, ואנו עמותת לתת מברכים כל מתנדב באשר הוא.

חשיבות עבודה התנדבותית

כל אחד מאתנו שומע באמצעות כלי התקשורת השונים על אנשים אשר נמצאים במצוקה, אנשים אשר המזל לא האיר להם פנים, והם זקוקים לסיוע. כמות הנזקקים בארץ גבוהה בעשרות מונים על זו המפורסמת בתקשורת. בכל יום נכנסים עוד ועוד אנשים למעגל העוני האכזרי. מעגל אשר ללא סיוע כמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו. אחת האפשרויות הקיימות כיום בפני אנשים בישראל אשר מעוניינים לשנות את מצב זה היא להיכלל במסגרת פרויקטי התנדבות שונים. אם הינך רואה עצמך כיכול לתרום מזמנך לטובת אוכלוסייה חלשה כזו או אחרת, נשמח לצרפך לצוות המתנדבים המסור שלנו.

דרושים מתנדבים בעלי לב רחב

עמותת לתת מהווה בית למתנדבים ומפעילה אנשים אשר מעוניינים להתנדב בפרויקטים רבים ומגוונים. אנו מרכזים פעילויות שונות אשר מספקות את הצורך לעזור לאוכלוסיות חלשות. לעמותת לתת דרושים מתנדבים מכל קצווי הארץ, במטרה לאייש פרויקטים מסוג חלוקת מזון לנזקקים, סיוע לניצולי שואה, פרויקטים של יזמות צעירים, סיוע לנשים במצוקה, התנדבות במטה העמותה וכדומה.

מי יכול להתנדב

על מנת להיות חלק מאותם אנשים הבוחרים להתנדב ללא תמורה כל שעליך להיות הוא בעל רצון טוב. אנו מברכים כל מתנדב באשר הוא, ומנסים לאפשר לאנשים לקחת חלק בפעילויות בהתאם לאופן שבו נראה להם ביותר לנכון. פניה אלינו תבטיח לך קשב מלא, ליצירת התאמה מושלמת לאפיק ההתנדבות אשר בו תבחר לקחת חלק. בכל גיל ומכל מגדר נשמח לצרפך לצוות המתנדבים המנצח שלנו.

עמותה וותיקה המפעילה מתנדבים רבים

עמותת לתת פועלת מזה עשרות שנים למען צמצום אי השיוויון בישראל, ומנסה ליצור חברה טובה יותר. אנו מנהלים מערך מתנדבים רחב, ומקנים לכל מתנדב את היכולת להיות חלק מעשייה מבורכת. לעמותת לתת דרושים מתנדבים המזהים את יכולת השפעת עבודת ההתנדבות על שינוי פני החברה כולה. אנשים אשר אינם מסתפקים בלהיות חלק פאסיבי במצב הנוכחי, ומעוניינים לתרום מזמנם ומכישוריהם לשינוי המצב.

לחץ כאן למציאת מקום התנדבות

 

כתבות נוספות

עמותת "מלב אל לב" זוכרת את אלון בקל ז"ל

מסר ממתנדבי העמותה

קרא עוד
לתת הרגשה טובה

מחקרים מוכיחים שלתרום זה לקבל הרגשה טובה, לא מאמינים? נסו זאת בעצמכם >>

קרא עוד
היום: כנס לתת למאבק בעוני

המפתחות בידיים שלנו! מנחה: רשף לוי, דובר מרכזי: שר האוצר משה כחלון.

קרא עוד
תעשייה אווירית תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון

140 עובדי התעשייה האווירית שלקראת החגים תרמו וארזו כ-4000 חבילות מזון.

קרא עוד
So French, So Food, So Latet

ב9.2 התקיים ערב מיוחד במסגרת שיתוף פעולה עם שגרירות צרפת זו השנה השנייה- אירוע So French, So Food, So Latet

קרא עוד
אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית

היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב.

קרא עוד
אפי אלקבץ - מתנדב החודש שלנו

תכירו את אפי אלקבץ, מתנדב בתכנית הפנים של העוני כ- 6 שנים.

קרא עוד
מעגלים לטובה עם ארגון לתת

מעגלים לטובה ומסייעים לאלפי משפחות שנפגעו מהמלחמה ומהמצב הכלכלי

רוצה לעגל
יום הילד הבין לאומי

ב-20 לנובמבר יחול יום הילד הבין לאומי, צפו בסיפורה של אלמוג ועזרו לנו לעזור לילדים אחרים לגדול במציאות טובה יותר.

קרא עוד
עוד הזדמנות לסייע לעשרות אלפי משפחות וקשישים

תירמו את הכסף שנותר באפליקציית PayBox מאירועי סוף השנה

קרא עוד
 |