עמותות לנזקקים - לתת

עמותה לנזקקים מאפשרת לכל אזרח לתרום לקהילה בצורה שקופה ומכובדת. התנדבות, תרומה כספית או תרומת ארוחת חג!

•    מעוניין להיות חלק משינוי חברתי וכלכלי?
•    מחפש דרך לסייע לנזקקים?
•    רוצה לתרום בצורה ישירה למי שבאמת זקוק לכסף ומזון?


ארגון לתת הינו עמותה לנזקקים הפועלת ללא כוונת רווח, המסייעת לנזקקים הן ברמה הכספית והן ברמת התזונה, במטרה ליצור חברה טובה וצודקת יותר. פעילות העמותה ענפה ורחבה ונעשית בסיוע ובאדיבות תורמים ומתנדבים מהאוכלוסייה המעוניינים ליצור שינוי.

כמות הולכת וגדלה של נזקקים

בתרבות המערבית נוצר מצב כי אחוז ניכר של ההון מצוי בידיו של חלק מצומצם ביותר באוכלוסייה. לצד אותו אחוזון עליון קיימים אנשים רבים, לרבות ילדים, משפחות חד הוריות ומעוטי יכולת, אשר חיים באופן שוטף מתחת לקו העוני. אנשים קשיי יום אשר מתקשים לשרוד ללא סיוע ותמיכה. לצערנו אנו מגלים כי הסיוע הניתן ברמה הממשלתית מהווה קצה קצהו של הקרחון. סיוע זה אינו מספק לאור כמות הנזקקים אשר הולכת וגדלה על בסיס יומי.

עזרה לנזקקים

לנוכח מציאות עגומה זו קמו עמותות לנזקקים אשר מטרתן ויעודן סיוע לנזקקים, כאשר אחת המובילות והמוכרות בהן היא עמותה לנזקקים - "לתת". עמותות אלו פועלות ללא כוונת רווח, במטרה לשנות את פני החברה בארץ ובעולם. עמותות לנזקקים פועלות בדרכים שונות, ובמטרה אחת - לאפשר לכל אדם לחיות תוך ביטחון פיזי וכלכלי. על מנת שעמותות לנזקקים יוכלו לממש את ייעודן, הן זקוקות לתרומות של כסף וזמן מהאוכלוסייה אשר חיה ברווחה. תרומה לנזקקים מחוללת שינוי של ממש בקרב חייהן של עשרות אלפי משפחות.

תרומה לנזקקים באופנים שונים

במטרה לאפשר לכמה שיותר אנשים לצאת ממעגל העוני, מאפשרות העמותות, לציבור לתרום מזמנו ומכספו באופנים שונים. עמותת לתת אשר מהווה את אחד הארגונים המובילים בישראל, מקיימת את פעילותה בסיוע של מאות ואלפי תורמים מידי שנה. תורמים אשר משתלבים בפעילויות התנדבותיות שונות המנוהלות על ידי העמותה לצד תורמי כספים המסייעים לעמותה לממש את ייעודה.

עמותת לתת – פעילות עיקרית

עמותת לתת מסייעת למיעוטי יכולת בתחומים רבים ובאופנים מגוונים. בין פעילויות העמותה ניתן לציין כמה פעילויות מרכזיות: סיוע לניצולי שואה, יצירת ביטחון תזונתי עבור מיעוטי יכולת, פיתוח יכולות מנהיגות והובלה בקרב האוכלוסייה, פיתוח יזמות עסקית בקרב נשים, העלאת מודעות לתופעת העוני בישראל במטרה להגביר תמיכה כוללת. כאמור העמותה מעודדת תרומה לנזקקים במגוון דרכים, לרבות מתנדבים המשתלבים בפעילויות השונות והן תורמי כספים.

התנדבות עם תמורה אישית

כאשר אדם בוחר להתנדב במטרה לסייע לאחר הוא תמיד נתרם בכך גם באופן אישי. אנו ב"לתת" מהווים עמותה לנזקקים המספקת בית חם לעשרות אלפי מתנדבים אשר משקיעים מזמנם וממרצם ליצירת חברה טובה והוגנת יותר. המתנדבים שלנו גאים להיות חלק ממאמץ לאומי כולל, ועושים את תוך מציאת פעילות התנדבותית אשר תואמת את כישוריהם השונים. התנדבות הינה פעילות בעלת חשיבות עליונה, ומוצאים כי התרומה לקהילה מספקת ערך הדדי, הן עבור התורם המתנדב והן עבור הנתרם.

יצירת שינוי

עמותה לנזקקים פועלת ללא לאות ליצירת שינוי עבור כמה שיותר נזקקים. אנו מזמינים אתכם להיות חלק ממערך התורמים ו/ או המתנדבים, ומבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו להעניק לכם הזדמנות ליצירת שינוי משמעותי. במידה והדבר אינו מתאפשר עבורכם, גם תרומה לנזקקים תעשה הבדל גדול. באחריות.

תרומת כסף לנזקקים או ארוחת חג - לחץ כאן
רוצה להתנדב? ניתן להתנדב בכל רחבי הארץ!

 

כתבות נוספות

מתנדבים מצטיינים לחודש אפריל 2016

אור וניתאי מרכזים את אזור ירושלים והסביבה במבצעי איסוף המזון הדו שנתיים מזה כשנתיים. במסגרת תפקידם הם אחראים על פעילות האיסוף בכ-20 סניפי שופרסל.

קרא עוד
יום המתנדב/ת הבינלאומי

בואו להכיר את המתנדבים/ות שלנו!

קרא עוד
משפחת לתת מאחלת שנה טובה

תודה מיוחדת לאלפי המתנדבים היקרים על המאמצים והנתינה המדהימה

קרא עוד
מרוץ יובל לזכרו של יובל תל-ניר

מזמינים אתכם להירשם ל- מרוץ יובל לזכרו של יובל תל-ניר שיתקיים ב- 18/11/2016 שישי בבוקר, ביער עמינדב בירושלים.

קרא עוד
לתת עדכון

לתת עדכון - דו״ח מסכם שנתי לשנת 2016

קרא עוד
גם אמא שלי מקבלת את הארגזים של לתת

ביום ראשון התגייסו כוכבי "מאסטר שף" מכל העונות למען מטרה מקודשת: השגת 200 אלף ארוחות. מוזמנים גם אתם לתרום ארוחה ולדאוג שלכולם יהיה חג שמח:)

קרא עוד
ברכת יום העצמאות

במהלך השבוע האחרון, אסם נסטלה וארגון לתת הזמינו אתכם להיכנס לאתר "מכון לחיים טובים" ולשלוח ברכה משמחת למשפחות וקשישים נזקקים לקראת יום העצמאות >>

קרא עוד
מתנדבות החודש

גאים להציג את מתנדבות החודש שלנו >> אריאלה ואילה!

קרא עוד
פרויקט מארזי שופרסל ולתת

פרויקט מארזי שופרסל ולתת יוצא לדרך. כנסו לפרטים >>>

קרא עוד
לתת הרגשה טובה

מחקרים מוכיחים שלתרום זה לקבל הרגשה טובה, לא מאמינים? נסו זאת בעצמכם >>

קרא עוד
 |