מי שלא עבר רעב לא יכול להבין את זה

הכירו את אסתר רוסק

היא עברה את זוועות השואה, איבדה את אביה לרעב המציק והכואב, ועכשיו היא חלק מהמעגל שמצריך ממנה לבקש תרומות של מזון. הכירו את אסתר רוסק

בישראל חיים כיום כ-189,000 ניצולי שואה, 100,000 מתוכם לא מקבלים קצבה חודשית, כ-45,000 ניצולים חיים מתחת לקו העוני (הכנסה של מתחת ל 3,000 ש"ח). בכל יום נפטרים כ-40 ניצולי שואה, כ-1,200 בחודש, כ-14,200 בשנה. 
תוכנית "לתת סיוע לחיים" של ארגון לתת מסייעת לכ-1,000 ניצולי שואה נזקקים ברחבי הארץ בעזרתם של 1,300 מתנדבים מסורים. מטרת התוכנית היא שיפור חייהם והקלה מיידית על מצוקתם של ניצולי שואה נזקקים, באמצעות סיוע פיסי וחברתי שיאפשר חיים בכבוד על ידי הפגנת אכפתיות, ערבות הדדית ודאגה למצבם.

  לתת בחגים: 200,000 משפחות זקוקות לנו כדי לעבור את תקופת החגים. תרמו ארוחה ויחד נגיע אל היעד. לתרומת ארוחות לחגים לחצו כאן>>>https://www.latet.org.il/source/he/tab/<a class="bluelink" data-cke-saved-href="http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-13106,00.html" href="http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-13106,00.html" target="_blank" '="">

 

כתבות נוספות

משה מארח את יוסף בסטורי שלו

החל מערב יום הזיכרון לשואה, הסיפור של 22 ניצולי שואה בסטורי של 22 יוצרי תוכן >>

קרא עוד
לעולם לא עוד? כרבע מניצולי השואה חיים בעוני

״זו לא שאלה פוליטית או אידיאולוגית, אפילו לא שאלה של סדר עדיפויות לאומי. פשוט ענין מוסרי, ערכי, אנושי.״ קראו עוד מדבריו של ערן וינטרוב, מנכ״ל לתת >>

קרא עוד
פרויקט שעה טובה

ניידת השיפוצים שלנו ביחד עם אתר מידרג ובנק לאומי בפרויקט מרגש

קרא עוד
בשבילנו הפועל באר שבע כבר אלופה!

בשבילנו הפועל באר שבע כבר אלופה! איתמר מתנדב התוכנית מלווה את הניצול ארתור מבאר שבע ויחד הם חולקים אהדה גדולה לקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע.

קרא עוד
מהנתמכים עם ילדים ויתרו על תמ"ל/צמצמו בכמות

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2021 לחצו >>

קרא עוד
יוסי שפרינגר ויהודית ספקטור מתנדבים מכל הלב

עובדי בנק הפועלים המתנדבים כשנה ב"לתת" סניף נתניה בחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה. לאחרונה הם נכללו בקבוצת עובדי הבנק המצטיינים בהתנדבות בקהילה.

קרא עוד
צפו בסיפור של דוד ושלמה - כוחה של התנדבות

תכנית 'לתת סיוע לחיים' פותחה במטרה להוביל לשיפור איכות חייהם והקלה מיידית על מצוקתם של ניצולי שואה נזקקים, באמצעות סיוע פיסי וחברתי המאפשר חיים בכבוד.

קרא עוד
קונצרט של הפילהרמונית בירושלים

שבוע שעבר זכו ניצולי השואה ומתנדבים מסיוע לחיים לחוויה הרמונית ומרגשת במיוחד

קרא עוד
אניה מארחת את אספיר באינסטגרם שלה

החל מערב יום הזיכרון לשואה, מעל ל-20 יוצרי תוכן משתפים את הסיפורים של ניצולי השואה באינסטגרם שלהם>>

קרא עוד
מהילדים בישראל חיים באי ביטחון תזונתי

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2022 לחצו >>

קרא עוד
 |