עזרה כספית לנזקקים

תרומה כספית לנזקקים מסייעת יותר מכל בחיזוק הבטחון התזונתי, בימי חול ובחגים.

•    מעוניין לתרום כסף לנזקקים?
•    כסף לקניית מזון? ארוחת חג? בגדים חמים?
•    מחפש ארגון מקצועי ומסודר, הפועל בשקיפות מוחלטת?


ארגון לתת פועל כדי ליצור שינוי בפני החברה בעזרת עזרה כספית לנזקקים. אנו מספקים לנזקקים את הידיעה כי יש מי שרואה אותם, את הקשיים שלהם, את חוסר הביטחון התזונתי בו הם מצויים כיום, ופועל למען צמצום התופעה.

התרומה שלך יכולה להציל חיים

בישראל ישנה כמות בלתי נתפסת של נזקקים, אשר אינם מצליחים לראות את האור בקצה המנהרה. אנשים אשר יומם כולל איתור מקורות מזון בסיסיים, על מנת שיוכלו להמשיך ולהתקיים.

לצדם קיימים לא מעט אנשים אשר מזלם שפר עליהם, והם נהנים מחיים מלאי מותרות. בעולם בו קיים מצב זה של חוסר שוויון, אנו מנסים לעודד אנשים המעוניינים לסייע לצמצום תופעת העוני לתרום מכספם לנזקקים, במטרה לצמצם את מעגל העוני בישראל. תרומה לנזקקים עושה הבדל של ממש עבור עשרות אלפי משפחות עניות בישראל.

דרך בטוחה לסייע - 100% שקיפות

כאשר אדם מעוניין להעניק עזרה כספית לנזקקים, הוא מעוניין לעשות זאת בביטחון כי כספו אכן יגיע לאוכלוסייה הנזקקת לו. אנו בארגון לתת חורטים על דגלינו את ערך השקיפות והאמינות, ואנו מפעילים מזה עשרות שנים מנגנון תרומה כספית לנזקקים.

עבור כל אדם המעוניין לתרום מכספו לנזקקים קיימת האפשרות הבטוחה והקלה לעשות זאת דרך העמותה. אתר לתת מפרסם דרך קבע ובשקיפות מלאה את כל הדוחות הכספיים של התרומות המועברות דרך העמותה, ליצירת אמינות מקסימאלית. תרומה לנזקקים יכולה להיעשות באופן כספי או באופן של התנדבות.

תרומה למשפחות נזקקות (עזרה גדולה) - לחץ כאן
תרומת ארוחת חג
 

כתבות נוספות

מציירים חג

תודה למאות המשתתפים שציירו על גבי צלחות במסגרת פרויקט ‫#‏מציירים‬ חג, ובייחוד לרשת ביתילי תרמה עבור כל הציורים שלכם ארוחות חג למשפחות נזקקות! שנה טובה

מתנדב החודש

גאים להציג את מתנדב החודש שלנו- עמרי הרוש!

קרא עוד
סקר מיוחד לקראת חג הפסח ובעקבות עליית המחירים

בעקבות עליית המחירים הגלובאלית, האינפלציה והשלכות הקורונה, ערכנו סקר

קרא עוד
זרקור השבוע – לתת אור

ב29/12 התקיימה מסיבת חנוכה חגיגית לניצולי שואה בתוכנית סיוע לחיים בעיר עכו. למרות הגשם הסוער הגיעו למסיבה מעל חמישים ניצולי שואה!

קרא עוד
עוד הזדמנות לסייע לעשרות אלפי משפחות וקשישים

תירמו את הכסף שנותר באפליקציית PayBox מאירועי סוף השנה

קרא עוד
שיתוף פעולה מוצלח בין המכללה למנהל ללתת

מזה כחמש שנים מתקיים שיתוף פעולה מוצלח בין המכללה למנהל בראשון לציון לבין ארגון לתת, במסגרתו מפנה אלינו סטודנטים המקבלים מלגה מהדיקנט בתמורה להתנדבותם

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2020

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2020, בצל הקורונה והמשבר הכלכלי. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
תרומה לקהילה

לתת מציעה מגוון פעילויות תרומה לקהילה

קרא עוד
מבצע איסוף מזון לקראת ראש השנה בשופרסל

מזמינים אתכם לקחת חלק במבצע איסוף המזון לקראת ראש השנה בסניפי שופרסל בין התאריכים 3/9-11/9

קרא עוד
כנס המתנדבים הארצי של ארגון לתת

מתנדבים ושותפים יקרים, אנו שמחים להזמין אתכם לכנס המתנדבים הארצי של ארגון לתת שיתקיים ב-4/6 במועדון הבארבי בתל אביב. בתכנית - הופעה של להקת התקווה 6.

להרשמה>>
 |